Saturday, December 09, 2006

Manus och jag

Mia säger:
Det enda filosofiska jag kom fram till i badet var "Hur stoppar man en häst som skenar?
-Hm...men du har väl ingen häst?
Man vet aldrig."
Mia säger:
?
Christopher Robin säger:
haha, pratade du med dig själv?
Mia säger:
Njae, alltså det där var en eventuell dialog med random person.
Mia säger:
Jag tänker för mig själv. Alltid.
Christopher Robin säger:
jaa, ok. ptja, det låter ju vettigt.
kom du på något bra svar?
Mia säger:
Jag tänkte att man kan ställa något i vägen för hästen...
Christopher Robin säger:
exempelvis?
Mia säger:
Annars vet jag väl inte riktigt. Köra ett matadorsvärd i nacken på den.
Mia säger:
Jag har aldrig varit en hästtjej.
Mia säger:
Eller matador...
Mia säger:
Jag är inte så mycket för det där med matadorer och deras dödslekar.
Christopher Robin säger:
Har man bara en häst, och sumpar den, är man ju sämst, och då kan den lika ärna få kuta. men har man två, kan man ju rida ikapp med den adnra kanske?
Christopher Robin säger:
jag stavar som en kratta. :/
Mia säger:
Då får man plötsligt två hästar som skenar, hallå.
Mia säger:
Du menar att häst2 skall övertala häst1?
Christopher Robin säger:
men man måste väl ändå ha så starka knipmuskler att man håller koll på den man rider på?
Christopher Robin säger:
ja, precis. eller att man har med sig ett lasso eller så?
Mia säger:
Man har väl bara knipmuskler i anus och vagina? HAHA!
Mia säger:
Eller?
Mia säger:
Anus? Har man det i anus
Mia säger:
Herregud
Mia säger:
Glöm det.
Christopher Robin säger:
Ja? det är ju så man gör när man rider!
Mia säger:
Jag har nog inte ens ett anus.
Christopher Robin säger:
Du har nog inte missat så mycket...
Mia säger:
Det har tryckt på i typ tjugo år?
Christopher Robin säger:
In eller ut?
Mia säger:
Åh, Peaches!

No comments: