Monday, December 11, 2006

Jag

  1. Fastnade vid ett tillfälle med håret i en elvisp.
  2. Har reptilfobi och div. andra skitmånga nojjor…
  3. …likaså tvångstankar, men inga som direkt märks utåt.
  4. Har aldrig ätit sill.
  5. Är svag för katter, bakverk och herrar.
  6. Kramar en gosedjurssäl som heter Sälle varje natt innan jag somnar sedan 17-18 år tillbaka.
  7. Har gått hos en talpedagog som hette Ewy och var äcklig. Eew, typ.
  8. Är väldigt intresserad av mat och alkohol.
  9. Brukar ibland fyllehångla med väninnor.
  10. Är ytterst flexibel och användbar.
  11. Föddes med kolsvart hår, extremt ful enligt min mor samt väldigt påverkad av smärtstillande.
  12. Är extremt glömsk och tankspridd.
  13. Har velat ha en piercing i läppen i ungefär fem-sex år nu.
  14. Har inte träffat min far på ca. ett halvår när jag skriver det här.
  15. Har inget emot kungahuset.
  16. Är mycket intresserad av dialekter och språk, älskar norska och isländska.
  17. Har spelat piano i tio år.
  18. Har alltid tyckt om att spexa och underhålla på ett eller annat vis.
  19. Är extremt känslig mot kyla.
  20. Är inte överförtjust i kött i största allmänhet.
  21. Har satt på en strumpa på en död mans fot.
  22. Har varit nära att begå tjänstefel vid ett flertal tillfällen.
  23. Tror att jag har jävligt bra gener, vad fan det nu kan innebära.
  24. Är estetiskt kräsen.
  25. Brukar för det mesta vara lat som få, men är faktiskt egentligen mycket pedantisk.
  26. Brukar trycka och klämma på saker i matvaruaffärer.
  27. Har oftast svårt för auktoriteter.
  28. Tycker mycket om att skämma ut mig själv och de mina.
  29. Är väldigt ofta kärlekskrank, sällskapssjuk och pilsk.
  30. Tycker att korta människor kan vara otäcka och lömska.
  31. Tycker att korta och ilskna brudar är ännu mer otäcka och lömska.
  32. Har aldrig legat på sjukhus.
  33. Lagar alltid hål hos tandläkaren utan bedövning.
  34. Tackar ogärna nej till festligheter.
  35. Har sålt en låda kokosbollar för 500 kronor.
  36. Var min tarotkortlek väldigt hängiven för några år sedan, såklart.
  37. Tycker om att hoppa över saker, klättra i saker och hoppa i vattenpölar.
  38. Måste någon gång åka till Island.
  39. Är blyg men älskar att träffa nya människor.
  40. Har en avlägsen släkting som sköt ihjäl två poliser i USA.
  41. Tycks nästan vara den enda som faktiskt vågar yttra sig om att alla bebisar INTE är söta och fina.
  42. Har kommit på att 50 % av de jag haft sexuellt umgänge med har jag raggat upp på internet.
  43. Har blivit liknad vid Kate Moss, Milla Jovovich, Brigitte Bardot och någon av tjejerna i Bubbles! // Tillägg: Olinda.

2 comments:

Anonymous said...

Haha, min talpedagog hette Vera. Hon var också läskig. Det är kanske talpedagogernas grej, att vara läskiga.

Jane Doe said...

Usch ja. Inte gör de någon nytta heller!