Sunday, December 24, 2006

God Jul!

Ledsen för mina långa stycken, men alldeles för mycket att skriva efter en sådan utekväll! Har dock några saker som bör tilläggas:

1. När Anneli och jag passerade en herre på Harry's så utbrister han "här kommer negern!" Anneli är indiska, och jag förstod att det var henne han menade. Jag ställde mig och avvaktade, och då han märkte det så tvångsomfamnade han en väninna som kom förbi, för att skydda sig. Jag gick fram och sade "Var det den negern du menade?" och syftade på hans vithyade väninna. Han tittade frågande på mig och skrattade lite nervöst. Jag gick närmre honom och upprepade frågan och fick samma gensvar. "Bara så du vet så kallade din killkompis här precis dig för neger", sade jag till tjejen varpå hon vart skitlack och dissade sin killkompis. Det tyckte jag var roligt. Poängen är att jag avskyr när folk beter sig oanständigt mot de mina. Jag tänder till direkt, och det är dumt ibland. Jag kunde självfallet heller inte undvika att trycka in honom mot en pelare innan jag gick min väg.

2. Idag känns det att jag startade mosh pit igår. Har extremt ont i hela kroppen, men främst skulderbladen, nacken och ryggen. Dessutom har jag börjat få träningsvärk i revben både i mage och rygg efter mitt hostande som inte vill ge med sig.

3. Imorse innan jag somnade så vart jag så hes och hade fucked up röst att jag lätt slog Sanna Bråding med hästlängder.

4. Även jag blev halvt förnärmad igår. När jag gick förbi en grupp människor efter att ha rökt utanför Harry's så sade en kvinna "Ät!" precis när jag gick förbi. Jag förstod att hon syftade på att jag är smal, och jag stör mig otroligt mycket på det. Dessutom är jag inte ens något extremt fall. Varför säger folk så jävla mycket?

5. Bluemoonbaby var jävligt mycket på hugget igår. Kill kill kill!

6. Klockan är nu snart 02:00. Om fyra timmar skall jag upp och jobba fjorton timmar. Det känns ok, men ändå lite sådär. Hade behövt sömnen.

Vill i alla fall passa på att önska Er alla en jävligt skön dag. Chilla, slappna av och gör kul saker. Kärlek.

No comments: